( w 23 rekordach )

Szczegóły

Tropy:
Źródło:
  1. Kp. Etyka w polskim public relations : refleksje badawcze / Jerzy Olędzki. - Warszawa, 2009.
  2. Kp. Mechanizmy propagandy / Łukasz Szurmiński. - Warszawa, 2008.
  3. Kp. Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 / red. nauk. Rafał Habielski, Dominika Rafalska. - Warszawa, 2010.
Rekordy KHW:
Opisy bibliograficzne:
  1. Bibliografie specjalne : rozwój i otwartość /
  2. Debata nad stanem wojennym w Polsce : publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "Rzeczpospolitej", "Trybuny" oraz "Życia" z lat 1989-2008 / Kamińska-Chełminiak, Kamila.
  3. Gry w komunikacji /
  4. Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 / Kożdoń-Dębecka, Monika.
  5. Komunikacja sieciowa : uwarunkowania, kategorie i paradoksy / Gogołek, Włodzimierz
  6. Komunikowanie polityczne 2.0 : analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej / Przybysz, Łukasz.
  7. Kultury prosumpcji : o niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów / Siuda, Piotr
  8. Manipulacja w mediach : media o manipulacji /
  9. Media masowe wobec przemocy i terroryzmu /
  10. Mediamorfozy /
  11. Memy czyli Życie społeczne w czasach kultury obrazu /
  12. Metodologie badań medioznawczych /
  13. Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji /
  14. Narracje w życiu : o grupie i o jednostce /
  15. Nowe media : wyzwania i ograniczenia /
  16. O własnej promocji środków przekazu w Polsce - między teorią a praktyką /
  17. Pluralizm mediów, pluralizm w mediach /
  18. Publiczność mediów w epoce cyfrowej /
  19. Quo vaditis? : interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach /
  20. Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych /
  21. Strukturalna budowa utworu : dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim / Stępień, Małgorzata
  22. Wywiad telewizyjny : cechy twórcze a norma gatunkowa / Szylko-Kwas, Joanna.
  23. Zawartość mediów czyli Rozważania nad metodologią badań medioznawczych /