KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Retoryka reklamy /

Lewiński, Piotr H. (1963- ).
Piotr H. Lewiński.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999.
254 s. : il. ; 23 cm.
(ACTA UNIVERSITATIS WRATISLAVIENSIS ; 2113)
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [249]-254.

Dokument drukowany.

83-229-1957-3
070
316.7
659
7.096/.097
808.5




Prasoznawstwo. Czasopiśmiennictwo. Rodzaje czasopism. Redagowanie, wydawanie i kolportaż czasopism i prasy. Dziennikarstwo. Znaczenie prasy. Wolność prasy.
Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
Reklama. Informacja biznesowa. Public relations.
Radio i telewizja. Działalność instytucji radia i telewizji jako środków masowego przekazu .

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.237992) Dostępny 20/06/2023 2000102379927 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.234517) wypożyczona 05/03/2025 27/02/2024 2000102345175 Zarezerwuj
Rekord: