KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe dużych sieci handlowych /

Domański, Tomasz (marketing).
Tomasz Domański.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001.
177, [1] s. ; rys., wykr. ; 24 cm.
(PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości )
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 175-[178].

Dokument drukowany.
Opracowanie fachowe.

Tytuł dotowany przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości, Stowarzyszenie Polsko-Francuski Instytut Kształcenia Kadr Menadżerskich
83-01-13647-2
339.138
658.1/.5::339.1




Marketing. Badania marketingowe.
Organizacja przedsiębiorstwa handlowego.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.245426) Dostępny 11/06/2019 2000102454266 Zamów
Rekord: