KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy /

Marketing Aestetics : the Strategic Management of Brands, Identity and Image
Schmitt, Bernd.
Bernd Schmitt, Alex Simonson ; przedm. Tom Peters ; przeł. [z ang.] Marek Bernacki.
[Kraków] : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, [1999].
447 s. : rys. ; 21 cm.
(BIBLIOTEKA MENEDŻERA )
1
brak wypożyczeń
Dokument drukowany.

Opracowanie fachowe.

83-7230-023-2
Simonson, Alex.
Peters, Thomas J. (1942- ) Red.
339.138
339.166.5




Marketing. Badania marketingowe.
Handel dobrami niematerialnymi, własnością intelektualną. Handel patentami, znakami towarowymi, prawami autorskimi. Transfer technologii. Obrót myślą techniczną.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.232284) Dostępny 10/06/2019 2000102322848 Zamów
Rekord: