KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Focus on form in classroom second language acquisition /

Doughty, Catherine.
Catherine Doughty and Jessica Williams \5\.
Ed. 5
[Cambridge] : Cambridge University Press, [2004].
XIII, 301 s. ; 23 cm.
(THE CAMBRIDGE APPLIED LINGUISTICS SERIES / Cambridge Univeristy Press )
2
brak wypożyczeń
Na okł. autorzy podani jako redaktorzy książki.

Bibliogr. s. 263-285.

Dokument drukowany.
Podręcznik.

0-521-62551-3
Williams, Jessica.
Czest 10


 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (F.3794) Dostępny (tylko na miejscu) 10/06/2019 2003000037944 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (F.3793) Dostępny (tylko na miejscu) 10/06/2019 2003000037937 Zamów
Rekord: