KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Instrumenty prawne marketingu /

Malarski, Stanisław.
Stanisław Malarski \2\.
Wyd. 2
Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1997.
280 s. : rys. ; 20 cm.
(BIBLIOTEKA MENEDŻERA )
3
brak wypożyczeń
Dokument drukowany.

83-85441-58-1
339.138
346.54(438)




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.227358) Dostępny 10/06/2019 2000102273584 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.227357) Dostępny 10/06/2019 2000102273577 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.227356) Dostępny 10/06/2019 2000102273560 Zamów
Rekord: