KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Analogia w języku i umyśle : teoria "grup proporcjonalnych relacji" w badaniach nad kompetencją językową uczniów i studentów /

Teoria "grup proporcjonalnych relacji" w badaniach nad kompetencją językową uczniów i studentów
Maciejewska, Alina.
Alina Maciejewska.
Siedlce : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2015.
364 s. : wykr., tab. (w tym kolor.) ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 321-344.

Dokument drukowany.
Monografia.
Rozprawa.

Książka adresowana do studentów logopedii, psychologii, filozofii, językoznawstwa, pedagogiki.

978-83-7051-793-9
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny (Siedlce, Polska).
316.344-057.875(438)
316.346.3-053.6(438)
37(438)
811.162.1'24


 



ANALOGIA -- stosowanie -- językoznawstwo
JĘZYK POLSKI -- socjologia -- 21 w.
MAZOWIECKIE, WOJEWÓDZTWO -- (od 1999) -- szkolnictwo i oświata
PODLASKIE, WOJEWÓDZTWO -- szkolnictwo i oświata
STUDENCI -- język -- Polska -- 21 w.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.307057) wypożyczona 14/08/2024 12/02/2024 2000103070571 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: