KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przedsiębiorcy i menedżera : [rynek - marketing - nabywca : strategie marketingowe, marketingowa organizacja przedsiębiorstwa, badania marketingowe, marketing międzynarodowy] /

Sztucki, Tadeusz (1919-2001).
Tadeusz Sztucki.
Warszawa : Agencja Wydawniczo-Poligraficzna "Placet", 1996.
360 s. ; 24 cm.
(BIBLIOTEKA BIZNESMENA )
3
brak wypożyczeń
Dokument drukowany.

Podręcznik.

83-85428-19-4
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 



MARKETING -- metody

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.196551) Dostępny 10/06/2019 2000101965510 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.195638) Dostępny 10/06/2019 2000101956389 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.191003) Dostępny 10/06/2019 2000101910039 Zamów
Rekord: