KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing sportowy : na przykładzie klubów profesjonalnej ligi piłki siatkowej /

Halemba, Piotr (1966- ).
Piotr Halemba, Michał Kucharski, Miron Juchimiuk.
Katowice : Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2013.
329 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 285-290.

Dokument drukowany.
Praca badawcza.

978-83-64036-00-2
Kucharski, Michał (ekonomia).
Juchimiuk, Miron.
Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki (Katowice, Polska).
339.138
796.3(438)




Marketing. Badania marketingowe.

 



SIATKÓWKA -- (sport) -- marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.301479) Dostępny 10/06/2019 2000103014797 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.298095) Dostępny 10/06/2019 2000102980956 Zamów
Rekord:
ISBN: