KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej /

Sznajder, Andrzej.
Andrzej Sznajder \2\.
Wyd. 2 zaktualizowane
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999.
186, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości )
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 185-[187].

Dokument drukowany.

83-01-12761-9
339.138(4-67)
339.92(4-67)
366(4-67)
658.1/.5(4-67)


 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.228899) Dostępny 10/06/2019 2000102288991 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.227819) Dostępny 10/06/2019 2000102278190 Zamów
Rekord: