KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kanały marketingowe /

Marketing channels
Stern, Louis W. (1935- ).
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan ; przekł. [z ang.] Anna Błażukiewicz, Magdalena Butrym-Karaś.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.
651 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości )
1
brak wypożyczeń
Dokument drukowany.

Opracowanie naukowe.

Tytuł dofinansowany przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości
83-01-13739-8
Ansary, Adel I.
Coughlan, Anne T.
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.249123) Dostępny 10/06/2019 2000102491230 Zamów
Rekord: