KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Diagnoza pozytywna w resocjalizacji : model teoretyczny i metodologiczny /

Wysocka, Ewa.
Ewa Wysocka.
Pedagogika
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2015.
229, [1] s. : rys., wykr. ; 22 cm.
(PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO W KATOWICACH. PEDAGOGIKA, 0208-6336 )
(PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO W KATOWICACH, 0208-6336 ; 3370)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [183]-204.

Dokument drukowany.
Monografia.

Streszcz. ang., fr., niem.

978-83-8012-729-6
37.012
376-058.53




Metody badań pedagogicznych. Obserwacja pedagogiczna.
Nauczanie osób z trudnością adaptacji (niedostosowanych społecznie). Resocjalizacja.

 



DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA -- metody

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.306141)
Syg.Pedagogika
Pedagogika :
Wolny dostęp 2000103061418 -
Rekord:
ISBN: