Nowe technologie, nowe czasy, nowe pokolenia : charakterystyka młodych użytkowników nowych mediów z perspektywy analizy transakcyjnej / Zbigniew Łęski ; Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.
Opis
Łęski, Zbigniew (pedagogika).
Nowe technologie, nowe czasy, nowe pokolenia : charakterystyka młodych użytkowników nowych mediów z perspektywy analizy transakcyjnej / Zbigniew Łęski ; Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.
Częstochowa : Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie, 2018.
200, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
(Biblioteka Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej)
(Biblioteka Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej)
ISBN 978-83-7455-584-5
Nowe technologie informacyjne i komunikacyjne - Polska. - aspekt społeczny
Analiza transakcyjna.
Pokolenie Y - Polska - 1990-.
Pokolenie Z - Polska - 1990-.
BU.314640
BU.314641
BU.314642
BU.314643
BU.314644
BU.314639