Nowe technologie, nowe czasy, nowe pokolenia : charakterystyka młodych użytkowników nowych mediów z perspektywy analizy transakcyjnej / Zbigniew Łęski ; Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.

Opis

Łęski, Zbigniew (pedagogika).

    Nowe technologie, nowe czasy, nowe pokolenia : charakterystyka młodych użytkowników nowych mediów z perspektywy analizy transakcyjnej / Zbigniew Łęski ; Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.
    Częstochowa : Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie, 2018. 200, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
    (Biblioteka Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej)
    (Biblioteka Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej)
    ISBN 978-83-7455-584-5


Nowe technologie informacyjne i komunikacyjne - Polska. - aspekt społeczny
Analiza transakcyjna.
Pokolenie Y - Polska - 1990-.
Pokolenie Z - Polska - 1990-.

   
BU.314640   
BU.314641   
BU.314642   
BU.314643   
BU.314644   
BU.314639