Zarys poetyki uwodzenia : o strategiach perswazyjnych w reklamie wizualnej / Brygida Pawłowska-Jądrzyk.

Opis

Pawłowska-Jądrzyk, Brygida.

    Zarys poetyki uwodzenia : o strategiach perswazyjnych w reklamie wizualnej / Brygida Pawłowska-Jądrzyk.
    Warszawa : Wydawnictwo Naukowe UKSW, 2021. 160 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
    (Prace Katedry Poetyki Intersemiotycznej i Komparatystyki Mediów ; 8)
    (Prace Katedry Poetyki Intersemiotycznej i Komparatystyki Mediów 8)
    ISBN 978-83-8090-825-3     ISBN 978-83-8090-826-0


Reklama - aspekt psychologiczny.
Reklama - aspekt społeczny.
Perswazja (retoryka) - w reklamie.
Uwodzenie.
Obuwie - aspekt psychologiczny.
Obuwie - aspekt symboliczny.
Język reklamy - Polska - 1990-.
Religia - Polska. - w reklamie
Hiperbola.

   
BU.319868