Synergistic application of metaphorical and humorous elements in Polish and English advertising discourse / Anna Stwora.

Opis

Stwora, Anna.

    Synergistic application of metaphorical and humorous elements in Polish and English advertising discourse / Anna Stwora. First impression.

    Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2023. 449, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
    (Interdisciplinary Humour Research, ISSN 2719-8235 ; 2)
    (Interdyscyplinarne Badania nad Humorem ISSN 2719-8235 2)
    ISBN 978-83-226-4170-5     ISBN 978-83-226-4171-2


Reklama - Polska.
Reklama - Wielka Brytania.
Język reklamy.
Język reklamy - badania.
Psycholingwistyka.
Językoznawstwo kognitywne.
Humor w reklamie.
Metafora - w reklamie.
Analiza dyskursu.
Reklama w dziennikach - Polska.
Reklama w dziennikach - Wielka Brytania.

   
BU.323127