Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 / Monika Kożdoń-Dębecka ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Katedra Genologii Dziennikarskiej i Fotografii.
Opis
Kożdoń-Dębecka, Monika.
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 / Monika Kożdoń-Dębecka ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Katedra Genologii Dziennikarskiej i Fotografii.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2018.
278 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Media Początku XXI Wieku ; t. 35)
(Media Polskie t. 35)
ISBN 978-83-7545-888-6
Kampanie wyborcze - Stany Zjednoczone. - innowacje
Komunikacja w polityce - Stany Zjednoczone. - innowacje
Media społecznościowe - Stany Zjednoczone. - aspekt polityczny
Internet - Stany Zjednoczone. - aspekt polityczny
Internet w kampaniach wyborczych - Stany Zjednoczone.
BU.313955