Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 / Monika Kożdoń-Dębecka ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Katedra Genologii Dziennikarskiej i Fotografii.

Opis

Kożdoń-Dębecka, Monika.

    Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 / Monika Kożdoń-Dębecka ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Katedra Genologii Dziennikarskiej i Fotografii.
    Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2018. 278 stron : ilustracje ; 24 cm.
    (Media Początku XXI Wieku ; t. 35)
    (Media Polskie t. 35)
    ISBN 978-83-7545-888-6


Kampanie wyborcze - Stany Zjednoczone. - innowacje
Komunikacja w polityce - Stany Zjednoczone. - innowacje
Media społecznościowe - Stany Zjednoczone. - aspekt polityczny
Internet - Stany Zjednoczone. - aspekt polityczny
Internet w kampaniach wyborczych - Stany Zjednoczone.

   
BU.313955