Strategie i mechanizmy marketingu politycznego / pod red. Jana Garlickiego.

Opis

Wariant tytułu:
Political marketing strategies and mechanisms
Hasło dodatkowe:
Garlicki, Jan Ryszard (1958- ). Red.
Hasło dodatkowe:
Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa.
Miejsce:
Warszawa :
Wydany przez :
Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego : | Dom Wydawniczy Elipsa,
w roku:
2010.
Opis fizyczny:
234, [1] s. : il. ; 24 cm.
Seria:
(Studia Politologiczne - Uniwersytet Warszawski. Instytut Nauk Politycznych ISSN 1640-8888 vol. 16)
(Studia Politologiczne / Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1640-8888 ; vol. 16)
Szukaj w serii:
Studia Politologiczne - przejdź do zamawiania przez rekord Wydawnictwa Ciągłego
UKD:
32.019.5
Uwagi:
S. tyt. i spis treści w jęz. ang. ; streszcz. ang.

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):

Hasła przedmiotowe:

Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
zamawiać przez rekord Wydawnictwa Ciągłego zamawiać przez rekord Wydawnictwa Ciągłego -