Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin.

Opis

Autor:
Cymanow-Sosin, Klaudia.
Hasło dodatkowe:
Wydawnictwo Adam Marszałek. Wydawca
Miejsce:
Toruń :
Wydany przez :
Wydawnictwo Adam Marszałek,
w roku:
2020.
Opis fizyczny:
370, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
UKD:
659.1
316.75
077.5
Uwagi:
Bibliografia na stronach 341-360.
Publikacja współfinansowana przez Fundację im. Świętej Królowej Jadwigi dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie i dofinansowana z subwencji Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przyznanej przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w roku 2020
ISBN:
978-83-8180-365-6

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):



Hasła przedmiotowe:



Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUW BU.318011 Dostępny BU.318011 Dostępny 09/11/2023 Zamów