Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin.
- Autor:
- Cymanow-Sosin, Klaudia.
- Hasło dodatkowe:
- Wydawnictwo Adam Marszałek. Wydawca
- Miejsce:
- Toruń :
- Wydany przez :
- Wydawnictwo Adam Marszałek,
- w roku:
- 2020.
- Opis fizyczny:
- 370, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
- UKD:
-
659.1
316.75
077.5 - Uwagi:
-
Bibliografia na stronach 341-360.
Publikacja współfinansowana przez Fundację im. Świętej Królowej Jadwigi dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie i dofinansowana z subwencji Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przyznanej przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w roku 2020 - ISBN:
- 978-83-8180-365-6
Dostępne pozycje
Egzemplarz | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
miejsce | numer inwentarzowy | sygnatura | status | data zwrotu | akcje | |
BUW BU.318011 Dostępny | BU.318011 | Dostępny | Zamów |