Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu relacji organizacji pożytku publicznego z interesariuszami na przykładzie serwisu Facebook / Piotr Szamrowski.
- Autor:
- Szamrowski, Piotr.
- Hasło dodatkowe:
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo. Wydawca
- Miejsce:
- Olsztyn :
- Wydany przez :
- Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego,
- w roku:
- © copyright 2021.
- Opis fizyczny:
- 263 stron : ilustracje ; 24 cm.
- UKD:
-
077.5
061.2 - Uwagi:
-
Bibliografia na stronach 247-256.
Publikacja została napisana w wyniku odbywania przez autora stażu w Edinburgh Napier University, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój), zrealizowanego w projekcie Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskieg w Olsztynie - ISBN:
- 978-83-8100-291-2
Dostępne pozycje
Egzemplarz | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
miejsce | numer inwentarzowy | sygnatura | status | data zwrotu | akcje | |
BUW BU.318387 Dostępny | BU.318387 | wypożyczona | 17/10/2025 | Zarezerwuj |