Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu relacji organizacji pożytku publicznego z interesariuszami na przykładzie serwisu Facebook / Piotr Szamrowski.

Opis

Autor:
Szamrowski, Piotr.
Hasło dodatkowe:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo. Wydawca
Miejsce:
Olsztyn :
Wydany przez :
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego,
w roku:
© copyright 2021.
Opis fizyczny:
263 stron : ilustracje ; 24 cm.
UKD:
077.5
061.2
Uwagi:
Bibliografia na stronach 247-256.
Publikacja została napisana w wyniku odbywania przez autora stażu w Edinburgh Napier University, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój), zrealizowanego w projekcie Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskieg w Olsztynie
ISBN:
978-83-8100-291-2

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):


Hasła przedmiotowe:



Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUW BU.318387 Dostępny BU.318387 wypożyczona 17/10/2025 16/04/2025 Zarezerwuj