Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska.

Opis

Wariant tytułu:
Narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami
Autor:
Kowalska, Magdalena Jolanta.
Hasło dodatkowe:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
Miejsce:
Warszawa :
Wydany przez :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
w roku:
2023.
Opis fizyczny:
340 stron : ilustracje ; 24 cm.
UKD:
658.8
339.138:077
Uwagi:
Bibliografia na stronach 319-340.
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2023, nr projektu 001/RID/2018/19, kwota finansowania 10 684 000,00
ISBN:
978-83-208-2565-7

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):


Hasła przedmiotowe:



Rodzaj dokumentu:
URL:
Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2024/05/100000347201/100000347201_Kowalska_MarketingRelacji.pdf

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUW BU.323440 Dostępny BU.323440 Dostępny Zamów