Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska.
- Wariant tytułu:
- Narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami
- Autor:
- Kowalska, Magdalena Jolanta.
- Hasło dodatkowe:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
- Miejsce:
- Warszawa :
- Wydany przez :
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
- w roku:
- 2023.
- Opis fizyczny:
- 340 stron : ilustracje ; 24 cm.
- UKD:
-
658.8
339.138:077 - Uwagi:
-
Bibliografia na stronach 319-340.
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2023, nr projektu 001/RID/2018/19, kwota finansowania 10 684 000,00 - ISBN:
- 978-83-208-2565-7
Dostępne pozycje
Egzemplarz | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
miejsce | numer inwentarzowy | sygnatura | status | data zwrotu | akcje | |
BUW BU.323440 Dostępny | BU.323440 | Dostępny | Zamów |