245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
Psychologia mediów i komunikowania :
wprowadzenie /
Agnieszka Ogonowska.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
Kraków :
Oficyna Wydawnicza "Impuls",
2018.
920 -ISBN [ , ]
978-83-8095-421-2
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
258 s. :
tab. ;
24 cm.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
316.6
952
UDC-P058
Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
316.7
958
UDC-P058
Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
Bibliogr., netogr., filmogr. s. 237-251 i przy rozdz.