Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / Anna Irena Szymańska.
Opis
Szymańska, Anna (zarządzanie).
Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / Anna Irena Szymańska.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018.
193 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 910)
(Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ISSN 2450-7865 910)
Na stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 dotyczy poprzedniego tytyłu serii.
ISBN 978-83-8084-315-8 ISBN 978-83-8084-316-5
Konsumenci - postawy.
Konsumenci - preferencje.
Sprzedaż promocyjna.
BU.316491