Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / Anna Irena Szymańska.

Opis

Szymańska, Anna (zarządzanie).

    Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / Anna Irena Szymańska.
    Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018. 193 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
    (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 910)
    (Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ISSN 2450-7865 910)
   
Na stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 dotyczy poprzedniego tytyłu serii.

    ISBN 978-83-8084-315-8     ISBN 978-83-8084-316-5


Konsumenci - postawy.
Konsumenci - preferencje.
Sprzedaż promocyjna.

   
BU.316491