Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów / Anna Irena Szymańska.

Opis

Autor:
Szymańska, Anna (zarządzanie).
Hasło dodatkowe:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Miejsce:
Kraków :
Wydany przez :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego,
w roku:
2018.
Opis fizyczny:
193 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Seria:
(Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ISSN 2450-7865 910)
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2450-7865 ; 910)
UKD:
366.1
658.82
Uwagi:
Na stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 dotyczy poprzedniego tytyłu serii.
Bibliografia na stronach 168-189.
ISBN:
978-83-8084-315-8

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):


Hasła przedmiotowe:



Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUW BU.316491 Dostępny BU.316491 Dostępny Zamów